Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли у 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Київській області

Опубліковано 08.01.2020 о 14:40

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Київській області (далі – Служба) звітує про роботу із зверненнями громадян, що надійшли у 2019 році.

За період з 01 січня по 31 грудня 2019 року до Служби надійшло 17 звернень громадян, що на 11 більше порівняно з 2018 роком. З усіх 17 звернень – 53% (9) складають заяви та 47% (8) – скарги. З них надійшло від громадян на особистому прийомі – 4 звернення (23%), поштою – 3 звернення (18%), з Держлікслужби – 7 звернень (41%), від інших органів, установ, організацій – 3 звернення (18%). Індивідуальні звернення становили 94% (16), колективні – 6% (1), 1 звернення було повторне. Усього до Служби звернулося 16 громадян, з них 11 – жінки, 5 – чоловіки.

У зверненнях громадян були порушені питання:

– якості лікарських засобів (10 звернень),

– обігу лікарських засобів (1 звернення),

– медичних виробів (2 звернення),

– порушення ліцензійних умов (5 звернень),

– щодо роботи аптечних закладів (1 звернення).

Звернення громадян були розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: 12 звернень було вирішено позитивно, дана 1 відповідь – роз’яснення, 3 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам, 1 звернення не підлягало розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян». З об’єктивних причин 1 звернення розглядалось у термін більше 45 днів.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку