Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у другому кварталі 2022 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.04.2022року по 30.06.2022 року.

У   другому кварталі 2022 року  до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області (далі – Служба) надійшло та було опрацьовано 14 звернень громадян, безпосередньо до Служби надійшло 3 звернення, 9 (дев’ять) звернень було направлено Держліклужбою для розгляду по суті у межах повноважень, та два листа від інших державних органів з проханням надати інформацію для  відповіді заявникам, які звернулися до цих органів. З загальної кількості отриманих звернень:

 З них:

Тринадцять звернень, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуті, проведено розслідування щодо фактів, викладених у зверненнях та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах компетенції,  в строки, що відповідають діючому законодавству України. Одне звернення знаходиться у стадії розгляду.

Порівняльна характеристика звернень громадян, що надійшли безпосередньо до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області та через Держлікслужбу або інші організації та установи, у другому кварталі 2021 року та у другому кварталі 2022року.

Аналіз змісту звернень дає можливість визначати найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

У другому кварталі 2022 року громадяни зверталися з наступних питань:

- щодо соціальної політики (ціни на лікарські засоби);

- щодо порушення ліцензійних умов;

- щодо обігу лікарських засобів;

- щодо якості лікарських засобів;

- щодо якості медичних виробів.

Кількість звернень, які надійшли від громадян у другому кварталі 2022 року, порівняно з другим кварталом 2022 року дещо зменшилась (14 проти 15). Зважаючи на період воєнного стану,  громадян в першу чергу цікавить медикаментозне забезпечення по різним Програмам соціальної підтримки пацієнтів та підвищення цін на лікарські засоби.  Змінюються форми звернення громадян, а саме: громадяни звертаються в телефонному режимі, використовуючи різні телефонні «Гарячі лінії».

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.