Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IІІ кварталі 2022 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 3 кварталі 2022 року до Служби надійшло та було опрацьовано 4 звернення громадян, які надійшли у  вигляді  заяв (клопотань). За формою надходження звернення були через органи влади (за телефонами Урядової «гарячої лінії»), які були надіслані Службі електронною поштою.

Звернення за ознаками надходження були первинні  та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. З письмовим зверненням звертались громадяни, що за категорією відноситься: інваліди  3 гр. – 1 та  інші – 3; за соціальним станом відносяться: пенсіонер – 1 та інші - 3;  за статтю: жіноча – 4.

Питання, які порушено у зверненнях були:

Ситуація у сфері охорони здоров’я відображена у зверненнях громадян. Нагальним для заявників залишається питання належного обігу лікарських засобів, зокрема їх відсутність в аптечних закладах та можливість заміни вже придбаного лікарського засобу,  забезпеченість заявників лікарськими засобами по Урядовій програмі на пільгових умовах та питання належної роботи аптек та аптечних працівників в умовах воєнного стану.

За результатами розгляду:

Заявникам надавались роз'яснення з посиланням на офіційну інформацію Уряду та органів виконавчої влади.

У ході розгляду звернень перевірки  аптечних та лікувально-профілактичних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про зверненнягромадян».

В 3 кварталі 2021 року до Служби надійшло та було опрацьовано 4 звернення громадян.

Питання, яке порушувалось у зверненнях було:

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками Служби.