На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
Впродовж 2022 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області надійшло 5 звернень громадян, у тому числі: 0 пропозицій (0%), 1 заява (20%), 4 скарга (80%). З них безпосередньо від громадян поштою надійшло - 0 звернень (0%), на особистому прийомі - 4 звернень (80%), через уповноважену особу - 0 звернень (0%), через органи влади – 1 звернень (20%), з них від Держлікслужби – 0 звернень (0%), через засоби масової інформації – 0 звернень (0%), від інших органів – 0 звернень (0%), установ організацій – 0 звернень (0%). Індивідуальні звернення – 5 звернення (100%), колективні – 0 звернень (0%).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області за 2022 рік звернулось 5 громадян, з них за статевим розподілом авторів звернень: 20% (1) чоловік та 80% (4) жінки.
З письмовими зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:
1. |
інвалід I групи |
0 |
2. |
інвалід II групи |
0 |
3. |
інвалід III групи |
0 |
4. |
учасник війни |
0 |
5. |
інвалід війни |
1 |
6. |
ветеран війни |
0 |
7. |
дитина війни |
0 |
8. |
інвалід праці |
0 |
9. |
ветеран праці |
0 |
10. |
учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС |
0 |
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
1. |
якості лікарських засобів |
1 |
2. |
реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання |
0 |
3. |
якості виробів медичного призначення та медичного обладнання |
0 |
4. |
питання роботи аптечних закладів |
4 |
5. |
про забезпечення ліками та виробами медичного призначення |
0 |
6. |
щодо цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення |
0 |
7. |
питання праці та зарплати |
0 |
8. |
реклами лікарських засобів та виробів медичного призначення |
0 |
9. |
призначення та переміщення кадрів |
0 |
10. |
питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах |
0 |
11. |
охорона здоров’я |
0 |
12. |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація і свобод громадян |
0 |
13. |
питання державної служби |
0 |
14. |
про незадовільний стан закладів охорони здоров’я |
0 |
15. |
питання застосування трудового законодавства |
0 |
16. |
про неправильне звільнення з роботи |
0 |
17. |
щодо сертифікації виробництва |
0 |
18. |
про підготовку кадрів |
0 |
19. |
інші питання |
0 |
Звернення громадян розглянуто Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: 0 звернень - вирішено позитивно, 0 звернень - було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 0 звернень - що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 0 звернень - повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 0 звернень - у стадії розгляду; 5 звернень - дано роз’яснення.
Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на виробничих нарадах Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області.