Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2022 року

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до
Держлікслужби у І
V кварталі 2022 року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІV кварталі 2022 року до Держлікcлужби надійшло 40 звернень громадян,  що на 117 менше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2021 року. З усіх 40 звернень – 55% (22) складають заяви, 45% (18) – скарги, 0 – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 26 (65%) звернень (з них електронною поштою – 21), з МОЗ України – 11 звернень (28%), через органи влади – 1 (2%), 2 (5%) звернення надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі – 0. Індивідуальні звернення становили 100% (40), колективні – 0. Усього до Держлікслужби звернулося 40 громадян.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 19 (48%), усні – 6 (15%), електронні – 15 (37%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 48% (19); жінок – 52% (21).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

 

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 3 пенсіонери.

 

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів  м. Києва (6) та Харківської області (6).

 

РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

 

 

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 28 відповідей-роз'яснень; 1 – вирішено позитивно; 7 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 - звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 3 звернення - у стадії розгляду. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 1 дублетне звернення.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

 

Завантажити звіт