Що ми пропонуємо?
- дружній колектив;
- можливості для професійного навчання;
- зручне місце розташування офісу (вул. Перемоги, 120-А) біля станції метро Святошин;
- комфортні умови роботи.
Завдання, які очікують на співробітника:
- здійснення роботи щодо отримання поштовим та електронним зв’язком вхідної кореспонденції;
- формування в системі електронного документообігу вхідних та вихідних документів, звернень громадян та запитів на публічну інформацію.
Вимоги до кандидата:
- вища освіта, не нижче ступеня бакалавра;
- вільне володіння державною мовою.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 9 000 грн.;
- надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).
- Умови призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану або вихід з декретної відпустки основного працівника.
Чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу hr@dls.gov.ua.