Інформація про Державну службу з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області

Адреса служби: 40002, Сумська обл., м. Суми,  вул. Українських Перемог, буд. 2

E–mail: dls.sumy@dls.gov.ua

тел.: +380 (542) 65-20-23 (телефон/факс, приймальня начальника служби)

Графік роботи телефонної лінії:

понеділок – четвер: з 8:00 до 17:00, п’ятниця: з 8:00 до 16:00  (перерва на обід з 12:00 до 12:48)

Субота, неділя – вихідні дні.

Електронна адреса начальника служби: Sytnik_LA@dls.gov.ua

Контактний телефон начальника служби: +380 (542) 65-20-23

Організаційна структура

Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області

 

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

Всього

Державних службовців

Службовців

1

2

3

4

1.

Керівництво 

1.1.

Начальник служби

1

1

 

 

Всього

1

1

 

2.

Відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

2.1.

Начальник відділу

1

1

 

2.2.

Головний спеціаліст

4

4

 

 

Всього

5

5

 

3.

Головний спеціаліст з питань персоналу

1

1

 

 

Всього

1

1

 

4.

Головний спеціаліст –  бухгалтер

1

1

 

 

Всього

1

1

 

5.

Водій автотранспортних засобів

1

 

1

 

Всього

1

 

1

 

Разом по службі:

9

8

1

 

СТРУКТУРА
Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області

 

Відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Відповідно до основних завдань відділ:

- здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог законодавства щодо: якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі тих, що містять підконтрольні речовини, лікарських засобів на всіх етапах обігу; порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів; виконання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

- здійснює державний ринковий нагляд у сферах медичних виробів, зокрема: приймає рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, здійснює контроль стану виконання суб'єктами господарювання цих рішень; вживає заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні встановлених законодавством вимог (складає протоколи та приймає рішення про накладення штрафів); узагальнює результати здійснення державного ринкового нагляду, аналізує причини виявлених порушень; взаємодіє та обмінюється інформацією з органами державного ринкового нагляду, територіальними органами державної фіскальної служби, а також з центральними органами виконавчої влади, які здійснюють нагляд і контроль продукції, правоохоронними органами, громадськими організаціями споживачів (об'єднаннями споживачів) та об'єднаннями суб'єктів господарювання;

- узагальнює результати перевірок стану виконання суб'єктами господарської діяльності на території Сумської області нормативно - правових документів з питань забезпечення якості лікарських засобів, аналізує причини порушення вимог стандартів, технічних умов, фармакопейних статей/аналітичної нормативної документації (АНД)/ методів контролю якості (МКЯ), технологічних регламентів, норм, правил, вживає заходів до їх усунення і доповідає про результати узагальнення Держлікслужбі;

- передає в установленому законодавством порядку матеріали перевірок, за результатами яких виявлені ознаки злочину, правоохоронним органам;

- здійснює контроль за виконанням правил утилізації та знищення лікарських засобів;

- виявляє умови та причини, що призводять до порушень у сфері законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, а також їх витоку із законного обігу;

- розглядає справи про адміністративні правопорушення у передбачених законом випадку;

- здійснює передліцензійну перевірку суб'єктів господарювання з метою встановлення їх фактичної наявності за адресою місця провадження діяльності, наявності матеріально - технічної бази, кваліфікації персоналу, умов щодо контролю за якістю лікарських засобів, що вироблятимуться відповідно до встановленого порядку;

- здійснює державний контроль якості лікарських засобів при ввезенні на митну територію Сумської області;

- погоджує перелік внутрішньоаптечної заготовки, що виробляє (виготовляє) аптека відповідно до порядку, визначеним чинним законодавством;

       - готує інформаційно - аналітичні документи до Держлікслужби щодо: основних результатів діяльності Служби; стану і проблемних питань обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, та протидії їх витоку із законного обігу; узагальнених даних про джерела та способи витоку із законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, тенденцій розвитку ситуації у сфері протидії такому витоку;

       - проводить постійний моніторинг ситуації, пов'язаної з: законним обігом лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, процесами витоку із законного обігу таких лікарських засобів; діяльністю правоохоронних органів щодо протидії витоку із законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, заходами, спрямованими на зниження рівня немедичного вживання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, функціонування системи профілактики, лікування наркозалежних осіб;

       - здійснює в межах компетенції аналітичну обробку інформації у сфері обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, та протидії їх витоку із законного обігу;

       - здійснює профілактичну діяльність щодо попередження витоку із законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини;

- здійснює прогнозування розвитку ситуації у сфері протидії витоку із законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини;

- організовує ведення бази даних здійснених перевірок;

- здійснює в установленому порядку відбір зразків лікарських засобів для проведення їх лабораторного контролю якості.

Головний спеціаліст з питань персоналу:

- організовує роботу щодо розробки структури Служби;

- вносить пропозиції начальнику служби з питань удосконалення управління начальника персоналом та кадрового менеджменту;     

- здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи Служби з питань управління персоналом;

- організовує роботу щодо розроблення посадових інструкцій державних службовців Служби, які затверджує начальник служби, їх перегляду на відповідність встановленим законодавством вимогам та з метою виявлення потреб у внесенні до них змін, а також надає консультативну допомогу щодо розроблення та внесення змін до посадових інструкцій;

- проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

- аналізує кількісний та якісний склад персоналу у Службі, вивчає поточну потребу в такому персоналі, прогнозує перспективну потребу в персоналі з урахуванням довгострокових цілей Служби та вносить відповідні пропозиції начальнику служби;

- готує проект умов проведення конкурсу на відповідну посаду державної служби, включаючи спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади державної служби категорії «Б» і «В» з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;

- розміщує у встановленому порядку на Єдиному порталі вакансій державної служби наказ начальника служби про оголошення конкурсу на зайняття посад категорій «Б» і «В» та умови його проведення, а також інформацію про переможця (переможців) конкурсу або їх відсутність;

- розглядає інформацію, подану кандидатами для участі у конкурсі на зайняття посад державної служби категорії «Б» і «В» у Службі, повідомляє кандидатів про результати розгляду поданої ними інформації для участі у конкурсі, результати розв’язання ситуаційних завдань, проведення співбесіди, допущення (недопущення) до наступного етапу конкурсу, а також здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору відповідно до законодавства;

- здійснює заходи щодо організації та координації процедури адаптації новопризначених державних службовців у Службі з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;

- здійснює заходи щодо організації оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, узагальнює результати виконання завдань державними службовцями, надає консультативну допомогу з питань проведення оцінювання;

- складає разом з державними службовцями Служби індивідуальні програми підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальні програми професійного розвитку таких державних службовців; вивчає та узагальнює потреби державних службовців у професійному навчанні і вносить начальнику служби пропозиції щодо організації професійного навчання для створення сприятливих умов професійного розвитку державних службовців;

- здійснює моніторинг існуючих програм підвищення кваліфікації, що пропонуються суб’єктами управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями», та надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами), зокрема на вебпорталі інформує про можливість навчання за такими програми персонал Служби;

- здійснює нарахування та облік кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи за проходження професійного навчання; проводить за рішенням начальника служби оцінювання результативності професійного навчання державних службовців відповідно до законодавства;

- організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;

- веде встановлену звітно-облікову документацію, готує звітність з кадрових питань;

- забезпечує підготовку документів щодо призначення, переведення та звільнення персоналу Служби;

- проводить роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів про проходження державної служби, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов таких контрактів у порядку, встановленому законодавством;

- забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в Службі;

- забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати;

- організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Служби, посадовими інструкціями та іншими документами;

- оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;

- оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення;

- розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік; - обчислює стаж роботи, досвід роботи у відповідній сфері, досвід роботи на керівних посадах, стаж державної служби для призначення на відповідну посаду державної служби та під час проходження служби;

- проводить моніторинг своєчасності встановлення надбавок за вислугу років;

- формує графік відпусток персоналу Служби, готує проєкти наказів щодо надання відпусток персоналу, веде облік відпусток;

- у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження працівників Служби;

- здійснює роботу, пов’язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників Служби;

- веде військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів, бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та воєнний часу;

- розглядає і готує відповіді на звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію, надає іншу інформацію з питань, віднесених до її компетенції;

- здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства про працю та державну службу у Службі, зокрема контролює дотримання правил внутрішнього службового та трудового розпорядку;

- за дорученням начальника служби перевіряє дотримання законодавства про працю, державну службу;

- організовує проведення класифікації посад державної служби у Службі відповідно до законодавства;

- разом з структурними підрозділами Служби: організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи; подає пропозиції начальнику служби щодо планування службової кар’єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими спеціалістами згідно з вимогами до професійної компетентності; забезпечує внесення даних про персонал, у тому числі відомостей щодо вступу на державну службу, її проходження та припинення, в інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах (у разі її функціонування у державному органі);

- спільно з бухгалтерською службою опрацьовує штатний розпис Служби і організовує роботу щодо матеріального стимулювання персоналу Служби;

- у межах компетенції оформляє і видає працівникам Служби довідки з місця роботи;

- проводить іншу роботу, розробляє і бере участь у розробленні проектів документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.

Головний спеціаліст – бухгалтер

- здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності в Службі;

- веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

- складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;

- здійснює поточний контроль за: дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань; веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі;

- своєчасно подає звітність;

- своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;

- забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо: використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій; інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

- проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;

- забезпечує: дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань; повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування; зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності; користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів;

- бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

- розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни;

- здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

Принципи формування та розміру оплати праці державних службовців  здійснюються відповідно до ст. 50 Закону України «Про державну службу».