Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2023 року

         На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2023 року.

За 9 місяців 2023 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 18 звернень громадян: 3 пропозиції (16,7 %), 10 ( 55,6 %) заяв та 5 скарг (27,7 %).

З загальної кількості звернень надійшло поштою - 2 звернення (11,1 %) (одне з них – електронною поштою), від Держлікслужби - 12 звернень (66,7 %), від Одеської обласної державної адміністрації - 1 звернення (5,55 %), Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації - 2 звернення (11,1 %), від Відділу поліції №3 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області - 1 звернення (5,55 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2023 року звернулись 15 громадян з індивідуальними зверненнями (троє громадян звернулися двічі).

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2023 року звернулись 8 жінок (53,3 %) та 7 (46,7 %) чоловіків.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2023 року надійшло 4 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (3);

- питання порушення ліцензійних умов (5);

- питання обігу лікарських засобів (5),

- питання роботи аптечних закладів (5).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 18 відповідей - роз'яснень.