На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.
У ІV кварталі 2023 року до Служби надійшло та було опрацьовано 3 звернення громадян, що на 1 звернення більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2022 року.
З 3-х звернень - 3 (100%) - заяви.
Звернення були первинні та індивідуальні. Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 3 (100%).
За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися чоловіки – 2 (67%), жінки – 1 (33%).
Питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях були:
- охорона здоров’я –2;
- питання якості лікарських засобів – 1.
2 звернення громадян розглянуто Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян» та надано 2 відповіді - роз'яснення за звітний період, 1 звернення залишилось невирішеним на 1 число січня.
Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.