На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян» було проаналізовано роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за 2023 рік.
За 2023 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 6 звернень від громадян ( за 2022 рік - 11 звернень).
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
через органи влади – 5
від інших органів, установ, організацій - 1
За ознакою надходження:
первинне - 3
вторинне – 3
За видами:
скарга – 6
За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 4
жіноча - 2
За суб’єктом:
індивідуальні – 6
За типом:
електронне – 4
лист - 2
За категоріями авторів звернення:
особа з інвалідністю ІІ групи - 1
інші категорії – 5
За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер - 2
інші – 4
За результатами розгляду:
дано роз’яснення – 4
відмовлено у задоволенні – 1
переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 1
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 4
питання обігу лікарських засобів – 1
питання роботи аптечних закладів – 1
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, розглянути у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області.
Таким чином, одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.