Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Закарпатській області за 2018 рік

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За 2018 рік до Служби надійшло 3 звернення громадян:

1-через урядову гарячу лінію;

1-колективна скарга;

1-електронною поштою.

 

За типом надходження, звернення, що надійшли, є листами. Основними питаннями, що прушувалися у зверненнях, надісланих до Служби, наступні:

- якість лікарських засобів;

- охорона здоров'я;

- питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах.

 

Звернення громадян, розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме:

на 2 звернення надано відповіді – роз'яснення,

1 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам.

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Служби.

Службою приділяється посильна увага щодо своєчасного реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян з ціллю усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізації конституційних прав, свобод людини і громадянина.