Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року.

За І квартал 2024 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 5 звернень громадян:  1 (20 %) заява та 4 скарги (80 %).

З загальної кількості звернень надійшло поштою - 1 звернення (20 %), від громадян на особистому прийомі - 1 звернення (20 %), від Держлікслужби - 2 звернення (40 %), від Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради - 1 звернення (20 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року звернулись: 5 громадян з індивідуальними зверненнями.

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року звернулись 3 жінки (60 %) та 2 (40 %) чоловіка.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року не надходило звернень від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (2);

- питання обігу лікарських засобів (1),

- питання роботи аптечних закладів (2).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 5 відповідей - роз'яснень.