Щодо повернення лікарських засобів споживачами в аптеку

В. о начальника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області Єрохіна Олена Володимирівна дала інтерв’ю газеті «Індустріальне Запоріжжя» щодо питання повернення лікарських засобів в аптеку.

Для того, щоб повернути неякісний лікарський засіб до аптеки, споживач має надати провізору (фармацевту) аптеки:

Єдиним органом у сфері контролю якості лікарських засобів є Держлікслужба. Якщо у споживача є сумнів щодо якості лікарського засобу, то він має перевірити придбаний ним лікарський засіб на офіційному сайті Держлікслужби  в інфо-блоці "Розпорядженя Держлікслужби"  або зателефонувати до територіальної служби за телефоном (+380(61) 289-00-33 з 08:30 до 16:30 кожного дня, крім суботи та неділі), щоб дізнатися, чи встановлювала Держлікслужба заборону на придбану ним серію лікарського засобу.

Якщо заборони немає, то споживач може звернутися до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Для цього потрібно буде написати заяву особисто або заповнити електронну форму, розміщену на сайті Держлікслужби. Після такого звернення служба відбирає зразки в аптеці або у постачальника, в якого був придбаний лікарський засіб, перевіряє якість препарату та, у разі виявлення невідповідності, видає заборону на обіг.

Після підтвердження браку Держлікслужбою споживач має змогу повернути лікарський засіб в аптеку.

Аналіз в лабораторії з контролю якості лікарських засобів та виробів медичного призначення у Запорізькій області проводиться безкоштовно.