Аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2024 року

За звітний період робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області (далі Службі) проводилась у порядку визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96, Указом Президента  України від  07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та постанови КМУ від 14.04.1997 № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”.

За звітний період 2024 року до Служби  надійшло 8 (вісім) звернень, за формою надходження: 37,5 % – по телефону, 37,5 % – через органи влади (Управління охорони здоров’я Чернігівської обласної державної адміністрації,  Чернігівська окружна  прокуратура), на особистому прийомі 25%. За видом звернення: 37,5 % у вигляді скарг,    62,5 % у вигляді заяв.

За ознакою надходження звернення були 87,5% первинними, повторними – 12,5%, за типом – 50% звернень були усними та 37,5%  – надіслані електронною поштою, 12,5% -написані на особистому прийомі. 

За соціальним станом та категорією авторів звернень до Служби за вказаний період звертались: 2 – від пенсіонерів, 4 – від робітників, 2 – соціальний стан визначити не можливо.

До Служби у І кварталі 2024 року за статтю авторами звернень були жінки  – 50% та чоловіки – 50%.

За  результатами розгляду звернень: на 100% були надані роз’яснення.

Щодо питань, які висвітлюються у зверненнях громадян, то це питання, які стосуються якості лікарських засобів, обігу лікарських засобів, питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, роботи аптечних закладів та інше.

Усі звернення розглядаються відповідно до компетенції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишаються  пріоритетними  в  Службі, на допомогу громадянам висвітлена інформація на інформаційних стендах. Також вся необхідна інформація висвітлюється на веб-сайті Служби. Дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” і надалі перебуватиме на контролі керівництва Служби.