Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у другому кварталі 2024 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.04.2024  по 30.06.2024 року.

У другому кварталі 2024 року  до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області (далі – Служби) надійшло та було опрацьовано 4 звернення, з них три надійшло від Держлікслужби  для розгляду по суті у межах повноважень, одне  від «ІА Антикорупційна правозахисна рада».

Всі звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуті, проведено розслідування щодо фактів, викладених у зверненнях та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах компетенції,  в строки, що відповідають діючому законодавству України.

Порівняльна характеристика звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Дніпропетровській області у другому кварталі 2023 року та у другому кварталі 2024 року з урахуванням звернень, які надійшли від Держлікслужби  для розгляду по суті у межах повноважень.

Кількість звернень, які надійшли від громадян у другому кварталі 2024 року, порівняно з другим кварталом 2023 року  зменшилась (4 проти 14). Зважаючи на період воєнного стану,  громадян в першу чергу цікавить медикаментозне забезпечення, робота аптечних закладів, якість лікарських засобів.  Змінюються форми звернення громадян, а саме: громадяни звертаються в телефонному режимі, використовуючи різні телефонні «Гарячі лінії».

        Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

          Насамперед це:

- щодо якості лікарських засобів;

- щодо обігу лікарських засобів.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.