Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області в IV кварталі 2018 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В IV кварталі 2018 року до Служби надійшло та було опрацьовано 1 звернення громадян.

За видом надходження звернення:

- через інші органи та установи – одне звернення у вигляді заяви, яке надійшло поштою.

 

Звернення за ознаками надходження було первинне та індивідуальне.

Колективних звернень не надходило.

З письмовим зверненням зверталась громадянка, що за соціальним станом відносяться:

пенсіонер - 1 та за категорією відноситься:  інші – 1; за статтю: жіноча – 1.

Питання, яке порушувалось у пропозиції було - робота аптек.

 

За результатами опрацювання  звернення вирішено позитивно. У ході розгляду звернення    позапланові перевірки  аптечних закладів не здійснювались.

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

В IV кварталі 2018 року Службою  також було опрацьовано 1 звернення, що надійшло на «гарячу лінію» Миколаївської обласної державної адміністрації.

 

В IV кварталі 2017 року до Служби надійшло та було опрацьовано 4 звернення громадян.

Питання, які порушувались громадянами у заявах були:

 

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

 

Аналітична довідка -IV кв. 2018 року