У зв’язку з поновленням планових перевірок характеристик продукції, Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області нагадує, що відповідно до п. 5 ст. 8 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» суб’єкти господарювання забов’язані надавати на запит органів ринкового нагляду документацію, що дає змогу ідентифікувати:
- суб’єкта господарювання, який поставив їм продукцію;
- суб’єкта господарювання, якому вони поставили продукцію.
Документом, що підтверджує факт передачі постачальником товару покупцю є видаткова накладна. Вимоги до оформлення видаткової накладної визначає ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88.
Видаткова накладна повинна містити такі обов’язкові реквізити:
- назва документа;
- дата складання — повинна бути вказана дата, коли фактично була здійснена господарська операція. Особливу увагу на дату складання слід звертати платникам ПДВ, оскільки у них виникають податкові зобов’язання саме з дати, коли почався рух товару від продавця до покупця;
- назва компанії, яка передає товар;
- зміст і обсяг господарської операції;
- для платників ПДВ — сума ПДВ;
- одиниця виміру господарської операції;
- посади осіб, які провели господарську операцію;
- особисті підписи осіб, які здійснили господарську операцію.
Видаткову накладну створюють у двох примірниках — для постачальника і мережі. Особи, які відвантажили і отримали товар, підписують обидва примірники.
Наразі не має єдиної затвердженої форми видаткової накладної. Документ вважається чинним, якщо в ньому є всі необхідні реквізити.