Аналітична довідка щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у 2024 році

На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі - Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли до Служби в 2024 році.

У 2024 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 6 звернень.

  1. Звернення надійшло електронною поштою, первинне у вигляді скарги, індивідуальне, категорія автора у листі не вказана, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, подано на погодження до Держлікслужби позапланової перевірки суб’єкта господарювання за місцем здійснення діяльності. Держлікслужбою надано роз’яснення. Скаржнику дана відповідь у встановлений законодавством термін (Лист від 01.03.2024 №69-01.1/02/05.20-24).
  2. Звернення подане на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора у листі не вказана, соціальний стан не визначено. Звернення надіслано за належністю до ГУ Держпродспоживслужби в Тернопільській області. Заявнику дана відповідь у встановлений законодавством термін. (Лист від 14.02.2024 №41-01.1/02/05.20-24).
  3. Звернення надійшло електронною поштою з департаменту охорони здоров’я Тернопільської ОВА, первинне, у вигляді скарги на телефонну «гарячу лінію» МОЗУ, індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення надіслано за належністю до ГУ Держпродспоживслужби в Тернопільській області. Поінформовано департамент охорони здоров’я Тернопільської ОВА (Лист від 05.03.2024 №73-01.1/02/05.20-24).
  4. Звернення подане на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора у листі не вказана, соціальний стан не визначено. Заявнику дана відповідь у встановлений законодавством термін(Лист від 30.05.2024 №143-02.3/02/05.20-24).
  5. Звернення надійшло електронною поштою з департаменту охорони здоров’я Тернопільської ОВА, первинне, у вигляді скарги на телефонну «гарячу лінію» МОЗУ, індивідуальне, категорія автора: особа, що потерпіла від аварії на ЧАЕС, соціальний стан ІІ група інвалідності. Поінформовано департамент охорони здоров’я Тернопільської ОВА (Лист від 10.05.2024 №130-01.1/02/05.20-24).
  6. Звернення надійшло електронною поштою у вигляді скарги, індивідуальне, категорія автора у листі не вказана, соціальний стан не визначено. Заявнику дана відповідь (Лист від 16.09.2024 №218-01.1/02/05.20-24).

У порівнянні з 2022 роком кількість звернень зменшилась у двічі.

 

І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:

У 2024 році у зверненнях порушено питання порушення Ліцензійних Умов, питання якості лікарських засобів, питання обігу лікарських засобів.

У 2023 році у зверненнях порушено обігу лікарських засобів, питання роботи аптечних закладів.

ІІ. Характеристика звернень:

  1. За формою надходження:

2 надіслано поштою, 2 подано на особистому прийомі, 2 від органів державної влади електронною поштою.

  1. За ознакою надходження:

Всі звернення первинні.

  1. За видами:

          4 скарги, 2 заява.

  1. За статтю авторів звернень:

4 автори звернення чоловічої статі, 2 автори звернення жіночої статі.

  1. За суб’єктом:

звернення – індивідуальні.

  1. За типом:

4 звернення письмові, 2 усне.

  1. За категоріями авторів звернень:

5 не визначено, інвалід ІІ групи.

  1. За соціальним станом автора звернення:

6 авторів соціальний стан не встановлено

9.За результатами розгляду:

6 звернень дано роз’яснення.