На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.
В 1 кварталі 2025 року до Служби надійшло та було опрацьовано 1 звернення громадян, які надійшли у вигляді заяви (клопотання). За формою надходження: звернення надійшли через органи влади ( 1 – УГЛ).
Звернення за ознаками надходження було первинне та індивідуальне. Колективних звернень не надходило. Громадянка, звернення якої розглядалось Службою відноситься до категорій громадян, які не потребують соціального захисту та підтримки; за соціальним станом: пенсіонер; за статтю: жінка.
Питання, яке порушено у зверненні було:
- питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 1;
Нагальним для заявників залишається питання наявності в аптеках необхідних лікарських засобів.
За результатами розгляду: заявниці надано роз’яснення.
У ході розгляду звернень перевірки аптечних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.
Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про зверненнягромадян».
В 1 кварталі 2024 року до Служби також надійшло та було опрацьовано 1 звернення громадян.
Питання, яке порушено у зверненні було :
- питання якості лікарських засобів (ЛЗ) – 1
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.
Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.