Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2025 року

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2025 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2025 року.

За І квартал 2025 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 4 звернення громадян: 2 заяви (50 %) та 2 скарги (50 %).

З загальної кількості звернень надійшло від Держлікслужби - 4 звернення (100 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2025 року звернулись: 4 громадян з індивідуальними зверненнями.

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2025 року звернулись 4 чоловіків (100 %).

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2025 року звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки - не надходило.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (1);

- питання обігу лікарських засобів (4),

- питання порушення ліцензійних умов (1),

- питання роботи аптечних закладів (4).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 1 відповідь - роз'яснення, 3 звернення направлено за належністю.