Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за ІІ квартал 2025 рік

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІІ кварталі 2025 року до Служби  надійшло 2 звернення громадян, що порівняно з І кварталом 2024 року на 2 звернення громадян більше та опрацьовано 1 звернення , що надійшло у 1 кварталі.

І. Характеристика звернень

За формою надходжень звернень:

через органи влади –1

поштою (електронною поштою) - 1

За ознакою надходження:

первинне – 2

За видами:

заяви – 2

За статевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 0

жіноча – 2

За суб’єктом:

індивідуальні – 2

За типом:

електронне –2

За категоріями авторів звернення:

інші категорії – 2

За соціальним станом  авторів  звернення:

інші – 2

За результатами розгляду:

звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян" - 1

дано роз'яснення – 2

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання обігу лікарських засобів – 1

питання якості лікарських засобів – 1

питання роботи аптечних закладів - 1

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.