Аналіз звернень громадян
до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2025 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2025 року.
За І півріччя 2025 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 9 звернень громадян: 2 заяви (22,2 %) та 7 скарг (77,8 %).
З загальної кількості звернень надійшло від Держлікслужби - 8 звернень (88,9 %) та 1 звернення надано особисто (11,1 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2025 року звернулись: 9 громадян з індивідуальними зверненнями (у тому числі директор громадської організації).
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2025 року звернулись 3 (33,3 %) жінки та 6 чоловіків (66,7 %).
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І півріччя 2025 року звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки - не надходило.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
- питання якості лікарських засобів (2);
- питання обігу лікарських засобів (3);
- питання медичних виробів (3);
- питання роботи аптечних закладів (1).
Із загальної кількості звернень громадянам надано 7 відповідей - роз'яснень, 2 звернення передані за належністю, про що повідомлено авторів звернень.