Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІІ кварталі 2025 року

На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі – Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли до Служби у ІІ кварталі 2025 року.

У ІІ кварталі 2025 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 1 звернення.

Звернення надійшло електронною поштою з департаменту охорони здоров’я Тернопільської ОВА, первинне, у вигляді скарги на телефонну «гарячу лінію» МОЗУ, індивідуальне, категорія автора: особа, з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи. Поінформовано департамент охорони здоров’я Тернопільської ОВА (Лист від 05.05.2025 №130-01.1/02/05.20-25).

У порівнянні з ІІ кварталом 2024 року кількість звернень зменшилась.

І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:

У ІІ кварталі 2025 року у зверненнях порушено питання обігу лікарських засобів.

ІІ. Характеристика звернень:

За формою надходження:

від громадян: 1 від органів державної влади електронною поштою .

 

За ознакою надходження:

звернення первинне.

 

За видами:

1 скарга.

 

За статтю авторів звернень:

Автор звернення чоловічої статі.

 

За суб’єктом:

індивідуальне.

 

За типом:

усне.

За категоріями авторів звернень:

інвалід ІІ групи.

 

За соціальним станом автора звернення:

Не визначено.

 

За результатами розгляду:

дано роз’яснення.

Подальше удосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення їх всебічного розгляду, розв’язання порушених у них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян знаходиться на постійному контролі і є одним з пріоритетних напрямків роботи.