На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян» було проаналізовано роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за 2024 рік.
За 2024 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 12 звернень від громадян ( за 2023 рік - 6 звернень).
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
через органи влади – 12
За ознакою надходження:
первинне - 10
вторинне – 2
За видами:
скарга – 12
За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 8
жіноча - 4
За суб’єктом:
індивідуальні – 12
За типом:
електронне – 6
лист - 6
За категоріями авторів звернення:
особа з інвалідністю ІII групи - 4
особа з інвалідністю ІI групи - 2
інші категорії – 6
За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер - 6
інші – 6
За результатами розгляду:
дано роз’яснення – 12
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання обігу лікарських засобів – 6
питання якості лікарських засобів – 5
питання роботи аптечних закладів - 1
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області.
Таким чином, одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.