26.09.2025. Щодо надання до Держлікслужби реєстраційних документів з метою здійснення державного контролю якості лікарських засобів під час планових та позапланових заходів нагляду (контролю)

 

 

Власникам реєстраційних посвідчень на лікарські засоби

 

Керівникам територіальних органів Держлікслужби

 

У зв'язку з впровадження в Україні міжнародного електронного стандарту подання реєстраційних матеріалів для реєстрації лікарських засобів - eCTD (electronic Common Technical Document) відповідно до Закону України від 28.07.2022 № 2469-IX «Про лікарські засоби», Держлікслужба інформує наступне.

Відповідно до п.п. 5-7 розділу VIII Порядку проведення експертизи реєстраційних матеріалів на лікарські засоби, що подаються на державну реєстрацію (перереєстрацію), а також експертизи матеріалів про внесення змін до реєстраційних матеріалів протягом дії реєстраційного посвідчення, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 26.08.2005 № 426:

Враховуючи вищезазначене, з метою належного здійснення державного контролю якості лікарських засобів під час планових та позапланових заходів нагляду (контролю) просимо власників реєстраційних посвідчень та/або їх представників (далі – Заявник) після затвердження реєстраційних документів відповідними наказами Міністерства охорони здоров’я України подавати до Держлікслужби в паперовому чи електронному вигляді (dls@dls.gov.ua) реєстраційні документи із зазначенням номеру та дати рішення про державну, реєстрацію, перереєстрацію, внесення змін, дати останнього перегляду в інструкції для медичного застосування.

Відповідальність за достовірність наданої до Держлікслужби інформації несе Заявник.