Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у ІІІ кварталі 2025 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 3 кварталі 2025 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2 звернення громадян, які надійшли у  вигляді заяви (клопотання). За формою надходження: звернення надійшли від громадян електронною поштою -1 та через органи влади ( 1 – УГЛ).

Звернення за ознаками надходження були первинні  та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. Громадяни, звернення яких розглядалось Службою не відноситься до категорій громадян,  які потребують соціального захисту та підтримки; за соціальним станом: пенсіонер -1, інші -1;  за статтю:  жінка – 1, чоловік-1.

Питання, які порушено у зверненнях були:

Нагальним для заявників в 3 кварталі було питання щодо можливості отримувати в аптеках лікарські засоби за електронними рецептами.

За результатами розгляду:

вирішено позитивно-1;

надіслано за належністю-1.

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про зверненнягромадян».

 

В 3 кварталі 2024 року до Служби  надійшло та було опрацьовано 3 звернення громадян.

Питання, які порушено у зверненні було :

питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 2;

робота аптечних закладів (робота АЗ)– 1

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.