Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області у ІІ кварталі 2018 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2018 року.

У IІ кварталі 2018 року до Служби надійшло та було опрацьовано  6 звернень громадян, у тому числі: 

 

За формою надходження:

Поштою – 2 (33,3%)

Через органи влади – 3 (50%)

Від Держлікслужби України – 1 (16,7%)

 

За ознакою надходження:

 Первинне –  5 (83,3%)

Повторне – 1 (16,7%)

 

За видами:

Заява (клопотання) -  4 (66,7%)

Скарга – 2 (33,3%).

 

За субєктом:

Індивідуальне – 6 (100%)

 

За типом:

Лист – 6 (100%)

 

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно – 5 (83,3%)

Звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян» - 1 (16,7%)

 

Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушено у зверненні, а саме:

- питання якості лікарських засобів;

- питання порушення ліцензійних умов;

- питання обігу лікарських засобів;

- питання охорони здоров’я.

 

У IІ кварталі 2018 року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.