АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області у ІІІ кварталі 2018 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2018 року.

У IІІ кварталі 2018 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2 звернення громадян, у тому числі: 

За формою надходження:

Поштою – 1 (50%)

Через органи влади – 1 (50%)

За ознакою надходження:

Первинне –  2 (100%)

За видами:

Заява (клопотання) -  2 (100%)

За субєктом:

Індивідуальне – 2 (100%)

За типом:

Лист – 2 (100%)

За результатами розгляду:

Дано роз’яснення – 1 (50%)

 У стадії розгляду – 1 (50%).

 

Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушено у зверненні, а саме:

- питання якості лікарських засобів;

- питання медичних виробів;

 

У IІІ кварталі 2018 року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.