Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за 2018 рік

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2018 рік.

За 2018 рік до Служби надійшло та було опрацьовано 14 звернень громадян, у тому числі: 

За формою надходження:

Поштою – 6 (42,9%)

На особистому прийомі – 1 (7,1%)

Через органи влади – 4 (28,6%)

Від Держлікслужби України – 3 (21,4%)

За ознакою надходження:

Первинне –  13 (92,3%)

Повторне – 1 (7,7%)

За видами:

Заява (клопотання) -  9 (64,3%)

Скарга – 5 (35,7%)

За субєктом:

Індивідуальне – 14 (100%)

За типом:

Лист – 14 (100%)

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно – 7 (50%).

Відмовлено у задоволенні – 1 (7,1%).

Дано роз’яснення – 4 (28,6%).

 

Звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян» - 2 (14,3%)

 

Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушено у зверненні, а саме:

- питання якості лікарських засобів;

- питання охорони здоров’я;

- питання обігу лікарських засобів;

- питання медичних виробів;

- питання порушення ліцензійних умов;

- питання роботи аптечних закладів;

 

За 2018 рік на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.