На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2018 рік.
За 2018 рік до Служби надійшло та було опрацьовано 14 звернень громадян, у тому числі:
За формою надходження:
Поштою – 6 (42,9%)
На особистому прийомі – 1 (7,1%)
Через органи влади – 4 (28,6%)
Від Держлікслужби України – 3 (21,4%)
За ознакою надходження:
Первинне – 13 (92,3%)
Повторне – 1 (7,7%)
За видами:
Заява (клопотання) - 9 (64,3%)
Скарга – 5 (35,7%)
За суб’єктом:
Індивідуальне – 14 (100%)
За типом:
Лист – 14 (100%)
За результатами розгляду:
Вирішено позитивно – 7 (50%).
Відмовлено у задоволенні – 1 (7,1%).
Дано роз’яснення – 4 (28,6%).
Звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян» - 2 (14,3%)
Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушено у зверненні, а саме:
- питання якості лікарських засобів;
- питання охорони здоров’я;
- питання обігу лікарських засобів;
- питання медичних виробів;
- питання порушення ліцензійних умов;
- питання роботи аптечних закладів;
За 2018 рік на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.