На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
У III кварталі 2025 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області надійшло 3 звернення громадян, у тому числі: 0 пропозицій (0%), 1 заява (33 %), 2 скарги (67 %). З них безпосередньо від громадян електронною поштою надійшло 0 звернень (0%), через засоби телефонного зв’язку – 0 звернень (0%), з СКМУ – 0 звернень (0%), з МОЗ України – 0 звернень (0%), з Держлікслужби – 2 звернення (67 %), через органи влади – 1 звернення ( 33 %), від інших організацій та установ – 0 звернень (0%), на особистому прийомі – 0 звернень (0%). індивідуальні звернення – 3 звернення (100%), колективні – 0 звернень (0%).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області за ІII кварталі 2025 року звернулося 3 громадян, з них за статевим розподілом авторів звернень: 0 % (0) чоловік та 100% (3) жінки.
З письмовими зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:
| 
 1.  | 
 інвалід I групи  | 
 0  | 
| 
 2.  | 
 інвалід II групи  | 
 0  | 
| 
 3.  | 
 інвалід III групи  | 
 0  | 
| 
 4.  | 
 учасник війни  | 
 0  | 
| 
 5.  | 
 інвалід війни  | 
 0  | 
| 
 6.  | 
 ветеран війни  | 
 0  | 
| 
 7.  | 
 дитина війни  | 
 0  | 
| 
 8.  | 
 інвалід праці  | 
 0  | 
| 
 9.  | 
 ветеран праці  | 
 0  | 
| 
 10.  | 
 учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС  | 
 0  | 
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
| 
 1.  | 
 якості лікарських засобів  | 
 0  | 
| 
 2.  | 
 питання медичних виробів  | 
 0  | 
| 
 3.  | 
 питання обігу лікарських засобів  | 
 1  | 
| 
 4.  | 
 питання роботи аптечних закладів  | 
 2  | 
| 
 5.  | 
 про забезпечення ліками та медичними виробами  | 
 0  | 
| 
 6.  | 
 щодо цін на лікарські засоби та медичні вироби  | 
 0  | 
| 
 7.  | 
 питання праці та зарплати  | 
 0  | 
| 
 8.  | 
 реклами лікарських засобів та медичних виробів  | 
 0  | 
| 
 9.  | 
 призначення та переміщення кадрів  | 
 0  | 
| 
 10.  | 
 питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах  | 
 0  | 
| 
 11.  | 
 охорона здоров’я  | 
 0  | 
| 
 12.  | 
 забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація і свобод громадян  | 
 0  | 
| 
 13.  | 
 питання державної служби  | 
 0  | 
| 
 14.  | 
 про незадовільний стан закладів охорони здоров’я  | 
 0  | 
| 
 15.  | 
 питання застосування трудового законодавства  | 
 0  | 
| 
 16.  | 
 про неправильне звільнення з роботи  | 
 0  | 
| 
 17.  | 
 щодо сертифікації виробництва  | 
 0  | 
| 
 18.  | 
 про підготовку кадрів  | 
 0  | 
| 
 19.  | 
 інші питання  | 
 0  | 
Звернення громадян розглянуто Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: 0 звернень - вирішено позитивно, 0 звернень - було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 0 звернень-що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 0 звернень - повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 0 звернень - у стадії розгляду; 3 звернення - дано роз’яснення.
Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на виробничих нарадах Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області. Щоквартально інформація про стан розгляду звернення громадян направляється до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.