Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у І кварталі 2019 року

На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі - Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли в Службу в І кварталі 2019 року.

У І кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 5 звернень.

  1. Звернення надіслане за належністю від Головного Управління Національної поліції в Тернопільській області. Звернення розглянуто, відмовлено у задоволенні через відсутність предмету звернення. Адресата дана відповідь в установлений законом термін.
  2. Звернення надійшло на електронну пошту у вигляді заяви, первинне, індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, надіслано запит скаржнику на надання додаткової інформації. Звернення надіслано за належністю до Головного управління ДФС у Тернопільській області. Скаржнику дана відповідь у встановлений законодавством термін.
  3. Звернення надійшло з Тернопільської ОДА, первинне, у вигляді заяви на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику. Відповідь дана у встановлений законодавством термін.
  4. Звернення надійшло з Тернопільської ОДА, первинне, у вигляді заяви на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику. Відповідь дана у встановлений законодавством термін.
  5. Звернення подано на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора службовець. Звернення розглянуто, надіслано запит на отримання додаткової інформації. Відповідь дана скаржнику у встановлений законодавством термін.

У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року кількість звернень збільшилась.

 

І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:

У І кварталі 2019 року у зверненнях порушено питання порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів та додержання ліцензійних умов провадження роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

У І кварталі 2018 року у зверненнях порушено питання якості медичних виробів.

 

ІІ. Характеристика звернень:

  1. За формою надходження:

За І квартал 2019 року 4 звернення надійшли поштою, з них одне електронною, 2 через органи влади, 1 від інших установ, організацій, 1 подано на особистому прийомі.

  1. За ознакою надходження:

За І квартал 2019 року надійшло 5 первинних звернень.

  1. За видами:

За І квартал 2019 року 5 звернень скарга.

  1. За статтю авторів звернень:

3 автори звернення жіночої статі, 1 чоловічої статі.

  1. За суб’єктом:

5 звернення – індивідуальні.

  1. За типом:

2 звернення –усні (на телефонну «Гарячу лінію»), 1 електронне, 3 звернення письмові.

  1. За категоріями авторів звернень:

5 звернень інші категорії.

  1. За соціальним станом автора звернення:

Соціальний стан 3 авторів не визначено, 1 автор службовець.

    9. За результатами розгляду:

1 звернення відмовлено у задоволенні, 1 звернення переслано за належністю, 3 звернення дано роз’яснення.