Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2019 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2019 року.

За І квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 6 звернень громадян: 4 заяви (66,7 %) та 2 (33,3 %) скарги.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі - 2 звернення (33,3 %), поштою - 1 звернення (16,6 %),  від Держлікслужби - 2 звернення (33,3 %), Одеської обласної державної адміністрації - 1 звернення (16,6 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі 2019 року звернулись 5 громадян з індивідуальними зверненнями та 15 громадян з колективним зверненням.

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі звернулось 6 жінок  ( 30 %) та 14 ( 60 %) чоловіків.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2019 року не надходило  звернень  від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (3);

- питання порушення ліцензійних умов (2).

- питання обігу лікарських засобів (1).

 

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 4 відповіді - роз'яснення; 1 звернення - у стані розгляду.