На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2019 року.
За ІІ квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 9 звернень громадян: 6 заяв (66,7 %) та 3 (33,3 %) скарги.
З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі - 3 звернення (33,3 %), від Держлікслужби - 5 звернень (55,6 %), Одеської місцевої прокуратури №2 - 1 звернення (11,1 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІ кварталі 2019 року звернулись 8 громадян з індивідуальними зверненнями (одна громадянка зверталась двічі).
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІ кварталі звернулось 5 жінок ( 62,5 %) та 3 ( 37,5 %) чоловіків.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2019 року не надходило звернень від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
- питання якості лікарських засобів (4);
- питання цінової політики (1).
- питання соціального захисту населення (4).
Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 5 відповідей - роз'яснень (у т.ч. -1 на звернення, яке надійшло у І кварталі); 5 звернень передано за належністю.