Звіт про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за ІІ квартал 2019 року

За ІІ квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 3 звернення від громадян.  

І. Характеристика звернень

 

За формою надходжень звернень:

від громадян поштою – 1 

через органи влади (з них від Держлікслужби) – 1

Від інших органів, установ організацій - 1

За ознакою надходження:

первинне – 1

повторне - 2

За видами:

скарга – 3 

За статевим розподілом авторів звернень:

жіноча – 2  

За суб’єктом:

індивідуальні – 3

 За типом:

скарга – 3 

За категоріями авторів звернення:

інші – 3

За соціальним станом  авторів  звернення:

інші – 3

За результатами розгляду:

дано розʼяснення – 1 

переслано з належністю – 1 (Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян")

у стадії розгляду - 1

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

порушення ліцензійних умов – 2

питання роботи аптечних закладів  - 1

 

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області.

Таким чином, одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.