Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області у III кварталі 2019 року

Протягом IІI кварталу 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області надійшло та було опрацьовано 3 звернення громадян. З них 1 звернення від Департаменту охорони здоров’я Полтавської обласної адміністрації, 1 звернення від громадян на особистому прийомі, 1 звернення від Держлікслужби. Індивідуальних звернень було - 3, колективних – 0. Повторних звернень - 0.

Порівнюючи кількість звернень отриманих у ІII кварталі 2019 року та у ІII кварталі 2018 року спостерігається збільшення кількості звернень громадян. Так, у ІII кварталі 2019 року на розгляд надійшло 3 звернення, а це на 2 звернення більше ніж на III квартал 2018 року.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах , а саме:
- питання якості лікарських засобів (3).

Анонімні звернення громадян або звернення без підпису, що ускладнюють їх розгляд та унеможливлюють надання кваліфікованої відповіді заявнику по суті справи до Служби не надходили.
Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на нарадах керівництва з працівниками Служби.

Відповідальною особою за зверненнями громадян відпрацьована схема нагадувань та попереджень про терміни виконання звернень громадян.

З метою обов'язкового дотримання строків виконання розгляду звернень громадян, визначених законодавством, працівники Служби були ознайомлені під підпис з витягом із Закону України «Про звернення громадян» - стаття 5 «Вимоги до звернення» та стаття 7 «Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення».