Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за ІІІ квартал 2019 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.  

За ІІІ квартал 2019 року надійшло 2 звернення від громадян (за ІІІ квартал 2018 року – 1 звернення).

І. Характеристика звернень.

1. За формою надходжень   звернень:

через органи влади (Держлікслужби) – 1 (50%)

поштою – 1 (50%)

2. За ознакою надходження:

первинне – 2 (100%)

3. За видами:

заяви – 2 (100%)

4. За суб’єктом:

індивідуальне - 2 (100%)

5. За типом:

лист - 1 (50%)

електронне – 1 (50%)

6. За категоріями авторів звернення:

інші – 2 (100 %)

7. За соціальним станом авторів звернення:

інші - 1 (50%)

пенсіонер – 1 (50%)

8. За результатами розгляду:

повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” - 1 (50%)

у стадії розгляду – 1 (50%)

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

охорона здоров’я – 1 (100%)

 ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 1 (50%)

питання порушення ліцензійних умов - 1 (50%)

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. При розгляді звернень ведеться активна співпраця з Держлікслужбою. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.