Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.07.2019 по 30.09.2019

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

 У III кварталі 2019 року до Служби звернення громадян не надходили. Протягом звітного періоду розглянуто 2 звернення громадян, що надійшли у попередньому кварталі поточного року.

Основні питання, що порушувалися громадянами у зверненнях:

- питання роботи аптечних закладів;

- питання порушення ліцензійних умов.

Звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян» (далі – Закон). Із загальної кількості опрацьованих звернень громадян: 1 звернення направлено за належністю у інше відомство (відповідно до статті 7 Закону), 1 звернення оформлене без дотримання вимог, зазначених у статті 5 Закону, повернуто заявнику з відповідними роз’ясненнями.

Проведено 2 особистих прийоми громадян керівництвом Служби згідно із затвердженим графіком. Для громадян вся необхідна інформація  стосовно подачі та розгляду звернень розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.

Своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави залишається одним з пріоритетних завдань діяльності Служби.

Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов'язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, всебічне вивчення порушених питань та надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Щоквартально інформація про стан розгляду звернень громадян направляється до Держлікслужби не пізніше 8 числа місяця, що настає за звітним періодом, відповідно до наказу Держлікслужби від 29.12.2016 № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» (зі змінами).