За ІІІ квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 5 звернень від громадян.
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
від громадян поштою – 1
від громадян на особистому прийомі - 1
через органи влади (з них від Держлікслужби - 1) – 3
За ознакою надходження:
первинне – 5
За видами:
пропозиції – 1
заяви (клопотання) - 1
скарга – 3
За статевим розподілом авторів звернень:
жіноча – 4
чоловіча - 1
За суб’єктом:
індивідуальні – 5
За типом:
лист – 5
За категоріями авторів звернення:
інші категорії – 5
За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер - 2
інші – 3
За результатами розгляду:
вирішено позитивно - 1
дано розʼяснення – 2
переслано з належністю – 1 (Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян")
у стадії розгляду - 1
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів - 2
питання роботи аптечних закладів - 2
інше – 1
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області.
Таким чином, одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.