Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області за 2019 рік

Протягом 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області надійшло та було опрацьовано 23 звернення громадян. З них 5 звернення надійшло від КБУ «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради, 4 звернення від Головного управління Держпродспоживслужби у Полтавській області, 4 звернення надійшло від Держлікслужби, 2 звернення від Департаменту охорони здоров’я Полтавської обласної адміністрації, 3 звернення від громадян на особистому прийомі, 3 звернення надійшло від громадян поштою, 2 звернення надійшло через засоби масової інформації. Індивідуальних звернень було - 23, колективних – 0. Повторних звернень - 1.
Порівнюючи кількість звернень отриманих за 2019 рік та за 2018 рік спостерігається збільшення кількості звернень громадян. Так, за 2019 рік на розгляд надійшло 23 звернення, а це на 15 звернень більше ніж у 2018 році.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх зверненнях, а саме:
- питання якості лікарських засобів (12);
- питання медичних виробів (4);
- питання роботи аптечних закладів (4);
- питання порушення ліцензійних умов (3);

Анонімні звернення громадян або звернення без підпису, що ускладнюють їх розгляд та унеможливлюють надання кваліфікованої відповіді заявнику по суті справи до Служби не надходили.
Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на нарадах керівництва з працівниками Служби.
Відповідальною особою за зверненнями громадян відпрацьована схема нагадувань та попереджень про терміни виконання звернень громадян.
З метою обов'язкового дотримання строків виконання розгляду звернень громадян, визначених законодавством, працівники Служби були ознайомлені під підпис з витягом із Закону України «Про звернення громадян» - стаття 5 «Вимоги до звернення» та стаття 7 «Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення».