Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IV кварталі 2019 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 4 кварталі 2019 року до Служби надійшло та було опрацьовано 3 звернення громадян, що надійшли у  вигляді заяв.  За формою надходження звернення були:

- через органи влади – 1 звернення (за телефоном «гарячої лінії»);

- від громадян на особистому прийомі - 2 звернення у вигляді заяви.

Звернення за ознаками надходження були первинні та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. З письмовим зверненням звертались громадяни, що за категорією відноситься: інші – 3 та за соціальним станом відносяться: інші - 3;  за статтю: жіноча – 2, чоловіча – 1.

Питання, яке порушувались у зверненнях були:

За результатами розгляду:

У ході розгляду звернень надано запит на погодження позапланової перевірки 1 аптеки, аналіз лікарських засобів не проводився. 

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

У 4 кварталі 2018 року до Служби надійшло 1 звернення.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.