Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у 2019 році

На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі - Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли до Служби в 2019 році.

У 2019 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 12 звернень.

  1. Звернення надіслано поштою, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора не вказана. Звернення розглянуто, надіслано запит до Держлікслужби на здійснення позапланової перевірки аптечного закладу. 09.09.2019 року здійснено позапланову перевірку спільно із спеціалістами Держлікслужби, складено акт, видано розпорядження. Адресату дана відповідь з порушенням установленого законом терміну у зв’язку із затримкою погодження перевірки Експертно-апеляційною радою. (І-9)
  2. Звернення надійшло на електронну пошту у вигляді заяви, первинне, індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, надіслано запит скаржнику на надання додаткової інформації. Звернення надіслано за належністю до Головного управління ДФС у Тернопільській області. Скаржнику дана відповідь у встановлений законодавством термін. (П-2)
  3. Звернення подано на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора службовець. Звернення розглянуто, надіслано запит до Держлікслужби на здійснення позапланової перевірки аптечного закладу. За результатами розгляду Держлікслужбою дано роз’яснення щодо відмови у проведенні перевірки на підставі аналізу реєстраційних матеріалів лікарського засобу та висновку про якість ввезеного на територію України лікарського засобу. Адресату дана відповідь з порушенням установленого законом терміну у зв’язку із затримкою відповіді на звернення щодо погодження позапланової перевірки. (П-11)
  4. Звернення подано на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора службовець. Звернення розглянуто, надіслано запит на отримання додаткової інформації. Відповідь дана скаржнику у встановлений законодавством термін. (Ш-5)
  5. Звернення подано на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора пенсіонер. Звернення розглянуто, відповідь дана заявнику у встановлений законодавством термін. (П-8)
  6. Звернення подано на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора службовець. Звернення розглянуто, надіслано запит до Держлікслужби на здійснення позапланової перевірки аптечного закладу. За результатами розгляду Держлікслужбою дано роз’яснення щодо відмови у проведенні перевірки на підставі аналізу реєстраційних матеріалів лікарського засобу та висновку про якість ввезеного на територію України лікарського засобу. Адресату дана відповідь з порушенням установленого законом терміну у зв’язку із затримкою відповіді на звернення щодо погодження позапланової перевірки. (Ф-6)
  7. Звернення надійшло з Тернопільської ОДА, первинне, у вигляді заяви на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику. Відповідь дана у встановлений законодавством термін. (БП-3)
  8. Звернення надійшло з ГУ Держпродспоживслужби у Тернопільській області за належнісю, первинне, у вигляді заяви на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику. Відповідь дана у встановлений законодавством термін. (Д-4)
  9. Звернення надійшло з Держлікслужби, первинне, у вигляді електронної скарги на сайті Держлікслужби, індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан теж. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику у письмовому вигляді. Поінформовано Держлікслужбу щодо вжитих заходів. (О-10)
  10. Звернення надійшло з Держлікслужби, первинне, у вигляді заяви на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, пенсіонер. Сконтактовано зі скаржницею телефоном, вияснено обставини справи. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику у письмовому вигляді. Поінформовано Держлікслужбу щодо вжитих заходів. (Б-7).
  11. Звернення надійшло з Держлікслужби, первинне, пересланет за належністю з МОЗ України, індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, пенсіонерка. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику у письмовому вигляді. Поінформовано Держлікслужбу щодо вжитих заходів. (К-12)
  12. Звернення надіслане за належністю від Головного Управління Національної поліції в Тернопільській області. Звернення розглянуто, відмовлено у задоволенні через відсутність предмету звернення. Адресату дана відповідь в установлений законом термін. (БП-1)

 

У порівнянні з 2018 року кількість звернень збільшилась.

І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:

У 2019 році у зверненнях порушено питання якості лікарських засобів відпущених з аптечних закладів, порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів, порушення ліцензійних умов та можливість відкриття нових аптечних закладів у сільській місцевості.

У 2018 році у зверненнях порушувались питання порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів та якості медичних виробів.

ІІ. Характеристика звернень:

  1. За формою надходження:

2 через органи влади, 4 подано на особистому прийомі, 2 надіслано поштою, 3 надійшло від Держлікслужби, 1 від ГУ Нацполіції в Тернопільській області.

  1. За ознакою надходження:

Всі звернення первинні.

  1. За видами:

10 звернень скарга, 1 звернення заява, 1 звернення пропозиція.

  1. За статтю авторів звернень:

8 авторів звернення жіночої статі, 3 автори звернення чоловічої статі.

  1. За суб’єктом:

12 звернень – індивідуальні.

  1. За типом:

10 звернень письмових (в т.ч. 1 на електронну пошту), 2 звернення усні на телефонну «гарячу лінію».

  1. За категоріями авторів звернень:

1 звернення від ветерана військової служби, 11 звернень інші категорії.

  1. За соціальним станом автора звернення:

5 авторів не встановлено, 2 автори службовці, 3 пенсіонери, 2 інші.

     9.За результатами розгляду:

2 звернення відмовлено у задоволенні, 2 звернення вирішено позитивно, 1 звернення переслано за належністю, на 7 звернень дано роз’яснення.