Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року

 На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року.

За ІV квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 9 звернень громадян: 6 заяв (66,67 %) та 3 (33,33 %) скарги.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі - 2 звернення (22,22 %), від Держлікслужби - 6 звернень (66,67 %), від Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації  - 1 звернення (11,11 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІV кварталі 2019 року звернулись 8 громадян з індивідуальними зверненнями (від одної заявниці надійшло 2 звернення).

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІV кварталі звернулось 6 жінок  (75 %) та 2 (25 %) чоловіка.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року надійшло 3 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (5);

- питання обігу лікарських засобів (1);

- питання порушення ліцензійних умов (1);

- питання роботи аптечних закладів (1);

- питання соціального захисту населення (1).

Із загальної кількості виконаних звернень 8 громадянам надано відповіді - роз'яснення; 1 звернення передано за належністю.