Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за I квартал 2020 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За І квартал 2020 року до Служби надійшло 2 звернення громадян, що дорівнює кількості звернень у І кварталі 2019 року. 

І. Характеристика звернень

За формою надходжень звернень:

через органи влади – 2

 За ознакою надходження:

первинне – 2

 За видами:

заяви – 2

 За статевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 0

жіноча – 2

 За суб’єктом:

індивідуальні – 2

 За типом:

електронне –2

 За категоріями авторів звернення:

Інвалід І групи– 1

Інвалід ІІ групи -1

 За соціальним станом  авторів  звернення:

інші – 1

пенсіонер – 1

 За результатами розгляду:

надано роз'яснення – 2

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 1

питання роботи аптечних закладів – 1

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.

Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.