Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.01.2020 по 31.03.2020

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

Протягом I кварталу 2020 року до Служби надійшло 3 звернення громадян, що на одне звернення більше, порівняно із звітним періодом 2019 року.

Характеристика звернень:

Основні питання, що порушувалися у зверненнях:

- питання медичних виробів;

- питання роботи аптечних закладів.

         Звернення розглянуті Службою всебічно та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

За результатами розгляду звернень надано роз’яснення - 1, вирішено позитивно – 1, повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» - 1.

Протягом I кварталу 2020 року під час особистих прийомів заявникам надавалися роз’яснення з питань ліцензування аптечного закладу, отримання ліцензії на обіг підконтрольних речовин, відповідність спеціаліста аптечного закладу кваліфікаційним вимогам. Графік особистого прийому громадян керівництвом та структурними підрозділами в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області розміщений у приміщенні та на офіційному вебсайті територіального органу.

Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.