Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за І квартал 2020 року

Протягом І кварталу 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області надійшло 7 звернень громадян. Серед отриманих звернень 7 скарг, які одержано з Урядової гарячої лінії через Запорізьку обласну державну Адміністрацію. Колективні та повторні звернення відсутні.

Порівняно з аналогічним періодом, а саме І кварталом 2019 року кількість звернень до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області не змінилася.

Серед питань, з якими звернулись громадяни у звітний період:

- 1 щодо якості лікарських засобів;

- 3 щодо  забезпечення аптечних закладів медичними виробами і засобами індивідуального захисту (масками медичними);

- 1 щодо підвищення цін в аптечних закладах;

- 2 щодо роботи аптечних закладів.

За результатами розгляду п'яти  звернень звітного періоду у межах повноважень надані роз'яснення. Матеріали двох звернень потребують додаткового вивчення. Саме тому до заявниці направлено лист з проханнями надати уточнену інформацію. Також направлено лист до суб’єкта господарювання з проханням вжити необхідних заходів у вирішенні питання з якого звернулася громадянка. Всі справи зі звернень громадян обговорено на оперативних нарадах і загальних зборах. При розгляді звернень проводиться активна співпраця з організаціями та установами, а також безпосередньо з громадянами. Постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушені у зверненнях громадян. Ретельно проаналізовані причини виникнення звернень, постійно проводиться контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян тому за всіма зверненнями своєчасно   надані обґрунтовані відповіді, та  забезпечено належне виконання вимог чинного законодавства України щодо звернень громадян.