Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у І кварталі 2020 року 

У І кварталі 2020 року до Держлікcлужби надійшло 150 звернень громадян. З усіх 150 звернень – 
87% (130) складають заяви,    12% (18) – скарги, 1% (2) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 80 (53%) звернень (з них електронною поштою – 68), з МОЗ України – 6 звернень (4%), через органи влади – 5 (3%), 55 (37%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі  – 4 (3%). Індивідуальні звернення становили 99% (149), колективні – 1% (1). Усього до Держлікслужби звернулося 151 громадянин.

 

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи –     18 (12%), усні – 59 (39%), електронні – 73 (49%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 29% (72); жінок – 46% (79).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 29 пенсіонерів.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів
м. Києва (28).

 

Звернення громадян по областям, що надійшли
до Держлікслужби у І кварталі 2020 року

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 112 відповідей-роз'яснень; 7 – вирішено позитивно; 5 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 5 - звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян; 21 звернення - у стадії розгляду. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 2 повторних і 2 дублетних звернення.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному вебсайті Держлікслужби. Наразі відповідно до наказу Держлікслужби від 17.03.2020 № 322 «Про додаткові заходи із попередження виникнення коронавірусу COVID-19» тимчасово призупинено особистий прийом громадян в Держлікслужбі.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.