Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області протягом І кварталу 2020 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Так, у І кварталі 2020 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області надійшло 75 звернень громадян та було опрацьовано 63 звернення громадян, у тому числі: 63 заяви (84,%), з них 11 звернень (14,67%) переслано за належністю, на розгляді знаходиться 12 звернень (16 %).
З них безпосередньо: через органи влади надійшло 58 звернень (77,33%), у тому числі 58 заяв (77,33%), з них від Держлікслужби надійшло 3 заяви (4%); від інших органів, установ організацій надійшло 17 заяв (22,67%).
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
-щодо відпуску лікарських засобів;
-щодо обігу лікарських засобів;
-щодо якості лікарських засобів;
-щодо професійної етики аптечних працівників;
-щодо забезпечення лікарськими засобами;
-щодо роботи аптек;
-щодо забезпечення виробами медичного призначення;
-щодо цін на вироби медичного призначення.
|