Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2020 року

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2020 року

 На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2020 року.

За І квартал 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 7 звернень громадян: 2 заяви (28,6 %) та 5 (71,4 %) скарг.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 3 звернення (42,8 %), від Держлікслужби - 2 звернення (28,6 %), Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації - 1 звернення (14,3 %), від НАБУ - 1 звернення (14,3 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі 2020 року звернулись 6 громадян з індивідуальними зверненнями (одна громадянка зверталась двічі).

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі звернулось 4 жінки  (66,7 %) та 2 (33,3 %) чоловіка.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2020 року надійшло 5 звернень від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (3);

- питання медичних виробів (1);

- питання соціального захисту населення (1);

- питання роботи аптечних закладів (2).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 5 відповідей - роз'яснень; 2 звернення направлені за належністю, про що повідомлено заявникам.