АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.01.2020 по 31.03.2020

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2020 по 31.03.2020.

У I кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2 звернення громадян, у тому числі: 

1.За формою надходження:

1.1. Поштою – 0

1.2. На особистому прийомі – 0

1.3. Через уповноважену особу – 0

1.4. Через органи влади – 0

1.5. Від Держлікслужби України – 1 (100%)

1.6. Через засоби масової інформації – 0

1.7. Від інших органів, установ, органів – 0.

  1. За ознакою надходження:

2.1. Первинне –  1 (100%)

2.2. Повторне – 0

2.3. Дублетне – 0

2.4. Неодноразове – 0

2.5. Масове – 0

  1. За видами:

3.1. Пропозиція (зауваження) – 0

3.2. Заява (клопотання) -  1 (100%)

3.3. Скарга – 0

  1. За субєктом:

4.1. Індивідуальне – 1 (100%)

4.2. Колективне – 0

4.3. Анонімне – 0

  1. За типом:

5.1. Телеграма – 0

5.2. Лист – 1 (100%)

5.3. Усне – 0.

  1. За результатами розгляду:

6.1. Вирішено позитивно – 1 (100%)

6.2. Відмовлено у задоволенні – 0

6.3. Дано роз’яснення – 0

6.4. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» - 0

6.5. Звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян» - 0

6.6. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 7 Закону України «Про звернення громадян» - 0.

6.7. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів – 0

6.8. У стадії розгляду – 0.

За звітний період до Служби звернувся 1 громадянин.

Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основне проблемне питання, яке порушено у зверненні, а саме:

- питання медичних виробів.

У I кварталі 2020 року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.