Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IІ кварталі 2020 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 2 кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 19 звернень громадян, що надійшли у  вигляді заяв (клопотань)-16, пропозицій -1  та 2 скарги.  За формою надходження звернення були:

- через органи влади – 19 звернень (за телефонами «гарячої лінії» (УГЛ, ГЛ ОДА, ГЛ МОЗУ).

Звернення за ознаками надходження були первинні  та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. З письмовим зверненням звертались громадяни, що за категорією відноситься: дитина війни- 1, інваліди 2 та 3 групи- 7, ветеран праці-1, одинока мати -1, інші – 9 та за соціальним станом відносяться: безробітний-1, пенсіонер-11,  інші - 7;  за статтю: жіноча – 9, чоловіча – 8, анонімні-2.

Найбільша кількість звернень зареєстрована від жителів м. Миколаїв (11).

Питання, яке порушувались у зверненнях були:

Ситуація у сфері охорони здоров'я відображена у зверненнях громадян. Нагальним для заявників залишається питання належного обігу лікарських засобів, зокрема їх відсутність в аптечних закладах та забезпеченість заявників лікарськими засобами по Урядовій програмі на пільгових умовах. Звернення з питань охорони здоров'я пов'язані з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та введенням протиепідеміологічних заходів в країні, а саме: щодо відсутності в аптечних закладах області медичних масок та антисептичних засобів.

За результатами розгляду:

Заявникам надавались роз'яснення з посиланням на офіційну інформацію Уряду та органів виконавчої влади.

У ході розгляду звернень перевірки характеристик продукції  та позапланові перевірки аптечних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

В 2 кварталі 2019 року до Служби надійшло та було опрацьовано 3 звернення громадян.

Питання, яке порушувались у зверненнях були: